Baranki w pieluchach - Camille Claudel 1915
Raz w tygodniu pokazujemy atrakcyjny, ambitny film, na który rodzice mogą przyjść wraz ze swoimi pociechami.
Na Baranki w Pieluchach zapraszamy Rodziców z małymi dziećmi. Podczas gdy Mamy i Tatusiowie oglądają najlepsze premierowe filmy, maluchy mogą bawić się na rozłożonych na sali kocykach lub spokojnie spać, gdyż dźwięk filmu jest na tyle przyciszony, żeby nie zakłócać dziecięcego snu. Na sali panuje miły półmrok, aby żaden maluszek nie bał się ciemności. Schody do naszego Kina też nie stanowią problemu. Obsługa zawsze chętnie pomoże Mamom wnieść wózek na piętro.
BILETY: tylko 12 zł
Zachęcamy do kolekcjonowania biletów na pokazy cyklu Baranki w pieluchach!
5 pieluchowych biletów, to jeden bilet gratis na dowolny* seans w Kinie Pod Baranami! :-)
*Promocja obejmuje seanse repertuarowe od wtorku do czwartku i nie obejmuje przeglądów, festiwali oraz filmów zastrzeżonych przez dystrybutora.
Ponadto, z biletami z pieluchowych seansów zniżki w kawiarni Rodzinka Cafe (ul. Floriańska 15) i Mamy Cafe (ul. Sławkowska 20)!
czwartek, 8 maja 2014, godz. 11.00
CAMILLE CLAUDEL 1915 | CAMILLE CLAUDEL 1915
reż. Bruno Dumont, Francja 2013, 95’
MFF w Berlinie 2013: konkurs główny, selekcja oficjalna
MFF w Stambule 2013: nagroda FIPRESCI
nominacja do nagrody Louisa Delluca 2013
Akcja filmu rozpoczyna się w 1915 roku. Wysłana przez rodzinę do ośrodka dla obłąkanych na południu Francji rzeźbiarka Camille Claudel (fenomenalna Juliette Binoche) czeka na odwiedziny swojego brata, Paula. Opuszczona przez najbliższych, dręczona obsesjami, miota się między paranoją a apatią.
Jeden z najważniejszych współczesnych francuskich reżyserów Bruno Dumont pokazuje, jak wokół bohaterki wznoszą się kolejne mury. Otaczają ją zimne ściany szpitala i pozbawieni władzy nad swoim życiem pensjonariusze. Jej zmysły wykrzywia nadwrażliwość, sprzeciw wobec losu, skazującego odmienne jednostki na zamknięcie. Smutkiem przejmuje obojętność ukochanego brata Camille, poety, zachwyconego dobrocią i mądrością Boga, a nie potrafiącego dostrzec cierpienia siostry. Claudel spędziła w ośrodku następne 30 lat życia, definitywnie zrywając ze sztuką.
„Camille Claudel 1915 ma najlepsze cechy jego kina. Jest arcydziełem Dumonta.” Tadeusz Sobolewski, Gazeta Wyborcza
„Doświadczenie jest więcej niż satysfakcjonujące, Binoche oferuje tu jedną ze swoich najpiękniejszych ról, być może najpiękniejszych ze wszystkich.” Jacques Mandelbaum, Le Monde
Patroni medialni:
Partnerzy: